مصاحبه آرشیو خبر ها
با پوگبا تمدید می کنیم / کونتـه از یووه نمی رود

با پوگبا تمدید می کنیم / کونتـه از یووه نمی رود

جوزپه ماروتا دقایقی قبل از بازی یوونتوس در مقابل ساسولو به سوالات خبرنگاران درباره یوونتوس و شرایط این تیم پاسخ داد .

" فقط یک تیم ایتالیایی از گروهش صعود کرد که این خود گویای وضعیت فوتبالِ ایتالیا است . لیگ قهرمانان مثل یک لیگ طولانی نیست و اگر در یک بازی اشتباه کنید این می توانند تعیین کننده باشد "

" برای قرارداد پوگبا مشکلی وجود ندارد و او یک قرارداد طولانی با ما دارد . او می تواند و باید رشد کند و قصدی برای ترک یوونتوس ندارد "

" ما تیمِ خوبی داریم که نیازهای مربی را برآورده می کند. در تابستان دو بازیکنِ با کیفیت برای خط حمله آمدند و در خط دفاع اوگبونایی که جوان است و با تجربه تر خواهد شد و در حال و آینده برای تیم بازیکنِ مفیدی خواهد بود . در ژانویه فرصت های خوبی برای ترنسفر وجود ندارد و در تابستان برای فصل بعد وارد عمل خواهیم شد "

" حذف از لیگ قهرمانان از جهتِ ورزشی ناراحت کننده است . موفق نشدیم راه خودمان را ادامه بدهیم ، اما این خطری است که هر تیم شرکت کننده در این رقابت را تهدید می کند . باید ارزیابی کنیم و درس بگیریم برای رشد کردن برای آینده . از نظر اقتصادی ضربه ی مهمی است ، اما مدیریت نمی خواهد وارد این بحث شود "

" باید صعود می کردیم و این صفحه ی تاریکی برای ما است . اشتباهاتی مرتکب شدیم و چیزهایی بودند که به ما ضربه زدند . اما هنوز سه رقابت را پیش روی خود داریم "

ماروتا در ادامه درباره قرارداد کونتـه می گوید " قرارداد کونته تا سال 2015 است و رضایت دو طرفه ای از این بابت وجود دارد . در فوتبال می تواند هر چیزی اتفاق افتد ، اما کونته از یوونتوس جدا نخواهد شد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: